Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008

γκάτζετ k μαλ*κ*ιες


Οι μισοί από τους καταναλωτές που αγοράζουν νέες διαδικτυακές συνδέσεις, κινητά τηλέφωνα ή άλλα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, χρειάζονται βοήθεια από άλλους για να μάθουν να τα χρησιμοποιούν, προκύπτει από δημοσκόπηση στην αμερικανική αγορά.

«Τα νέα γκάτζετ ή υπηρεσίες μπορεί να γίνουν δημοφιλή πολύ πριν να γίνει κατανοητή από το μέσο χρήστη η ίδια η τεχνολογία» δήλωσε στο AFP ο Σίντνεϊ Τζόους, μέλος της ερευνητικής ομάδας στην εταιρεία μελετών Pew Research Center.

To 48% των 2.054 ενηλίκων που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση δήλωσε ότι συνήθως χρειάζεται βοήθεια για να ρυθμίσουν και να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως οι υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα.

Αλλα ευρήματα της μελέτης:

-Το 53% των καταναλωτών δεν μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς βοήθεια τυχόν τεχνικά προβλήματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις το 38% των ερωτηθέντων απευθύνθηκε σε υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, το 15% ζητά τη βοήθεια φίλων και γνωστών, ενώ ένα 15% παραιτήθηκε από κάθε προσπάθεια επιδιόρθωσης και άφησε τη συσκευή χαλασμένη.

-Από το 28% των ερωτηθέντων που συνάντησε τεχνικά προβλήματα και τα επέλυσε χωρίς βοήθεια, οι περισσότεροι ήταν άνδρες (39% του συνόλου των ανδρών που συμμετείχαν, έναντι 22% για τις γυναίκες).

Όσον αφορά τις συχνότερες βλάβες:

-Το 44% των ερωτηθέντων που σερφάρουν στο Διαδίκτυο από το σπίτι δήλωσε ότι η σύνδεση σταμάτησε να λειτουργεί κανονικά κάποια στιγμή τους περασμένους 12 μήνες

-Το ίδιο συμβαίνει και για το 39% των κινητών τηλεφώνων και το 15% των mp3 players.

-Το 48% δηλώνει ότι αποθαρρύνθηκε από την προσπάθεια που απαιτείται για την επίλυση των τεχνικών προβλημάτων και το 40% έμεινε σαστισμένο από τις τεχνικές πληροφορίες που τους προσφέρθηκαν.

-Τα κινητά είναι οι συσκευές με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να μην επισκευαστούν ποτέ: Το 23% όσων έμειναν με το κινητό στο χέρι δεν κατάφεραν να το επαναφέρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: